İhsangazi'de ''Dünya Ormancılık Günü'' etkinliği düzenlendi

Admin User 28 Mart 2026, 12:00 30 Okunma Gündem
İhsangazi'de ''Dünya Ormancılık Günü'' etkinliği düzenlendi

Kastamonu'nun İhsangazi ilçesinde "Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası" dolayısıyla etkinlik düzenlendi.

İhsangazi Orman İşletme Müdürlüğü tarafından organize edilen programda Sekecek Mahallesi Akkirpi yolu üzerindeki fidan dikim sahasında ağaç dikme etkinliği yapıldı.

Kaymakam Erkan Şahin, Belediye Başkanı Hayati Sağlık ile kamu kurum müdürleri ile öğrencilerin katıldığı etkinlikte 200 fidan toprakla buluşturuldu.

Etkinlik, doğa yürüyüşü ile son buldu.

Kaynak: AA / Vural Akkirpi
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!