İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Tekirdağ Valiliğini ziyaret etti

Admin User 28 Mart 2026, 12:00 29 Okunma Gündem

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Tekirdağ Valiliğine ziyarette bulundu.

Kurum binası önünde Vali Recep Soytürk ve il protokolü tarafından karşılanan Çelik, daha sonra Valilik Şeref Defteri'ni imzaladı.

Çelik, makamda Vali Soytürk ile bir süre görüştü.

Ziyarette Çelik'e, İller İdaresi Genel Müdürü Mehmet Emin Bilmez ve AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Yavuz eşlik etti.

Kaynak: AA / Mesut Karaduman
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!