Hizbullah: Lübnan'ın güneyinde İsrail askerlerini ve 3 tankı hedef aldık

Admin User 28 Mart 2026, 12:45 18 Okunma Gündem

Hizbullah, Lübnan'ın güneyindeki İsrail askerleri ve 3 Merkava tankı ile İsrail'in kuzeyindeki bazı noktaları hedef aldığını duyurdu.

Hizbullah'ın Telegram hesabından yapılan yazılı açıklamada, İsrail'e yönelik saldırıların devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, gece saatlerinden bu yana Lübnan'ın güneyindeki Zarua, Hazzan, Taybe ve Dibil beldelerinde İsrail askerleri ile İsrail ordusuna ait 3 Merkava tankının hedef alındığı bildirildi.

İsrail'in kuzeyine yönelik saldırıların da sürdüğüne işaret edilen açıklamada, Malikiye, Avivim ve Şilomi yerleşimlerinin roketlerle vurulduğu aktarıldı.

Açıklamada ayrıca, İsrail'in kuzeyindeki orduya ait Kuzey Bölge Komutanlığı Karargahı ile Ya'ra Kışlasının roket ve insansız hava araçlarıyla hedef alındığı ifade edildi.

İsrail ordusu, Lübnan'a 2 Mart'ta başlattığı saldırılarını sürdürürken, Hizbullah da Lübnan'ın güneyindeki İsrail askerleri ile İsrail'in kuzeyine yönelik saldırılarına devam ediyor.

Kaynak: AA / Ethem Emre Özcan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!