Hastane personeline yüksekte çalışma güvenliği eğitimi

Admin User 01 Nisan 2026, 11:45 21 Okunma Gündem
Hastane personeline yüksekte çalışma güvenliği eğitimi

Manavgat Devlet Hastanesi'nde personele yüksekte çalışma güvenliği eğitimi verildi.

Manavgat Devlet Hastanesi'nde yüksekte çalışan personele yönelik A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı, yüksekte çalışma eğiticisi ve bilirkişi Mustafa Akça tarafından yüksekte çalışma güvenliği eğitimi verildi. Teknik servis, bilgi işlem ve temizlik personelinin katılımıyla gerçekleştirilen eğitimde çalışanlara teorik ve uygulamalı eğitim verildi. Çalışanların güvenli çalışma alışkanlıklarının geliştirilmesi ve iş kazalarının önlenmesinin hedeflendiği eğitim kapsamında yüksekte güvenli çalışma teknikleri, düşmeye karşı koruyucu sistemlerin kullanımı, kişisel koruyucu donanımların doğru seçimi ve kullanımı, acil durumlarda yapılması gerekenler, yükseklik bilinci ve tehlikeyi tanıma uygulamalı olarak gösterildi.

Manavgat Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Mehmet Deniz, çalışanların sağlığı ve güvenliğinin en öncelikli konu olduğunu belirterek, "Sağlık hizmeti sunarken kendi çalışanlarımızın güvenliğini sağlamak temel sorumluluğumuzdur. Bu doğrultuda eğitim faaliyetlerimizi düzenli olarak sürdürüyor, riskli alanlarda çalışan personellerimizin bilinç düzeyini artırmayı hedefliyoruz. İş sağlığı ve güvenliği birimi ekibimiz, güvenlik kültürünü güçlendirmeye yönelik eğitim ve denetim faaliyetlerine kararlılıkla devam edecektir" dedi. - ANTALYA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!