Gümüşhane'de Orman Haftası'nda fidanlar toprakla buluşturuldu

Admin User 27 Mart 2026, 17:00 13 Okunma Gündem

Gümüşhane'de, Orman Haftası etkinlikleri kapsamında fidan dikimi gerçekleştirdi.

Karşıyaka Mahallesi'nde " Türkiye'nin Gücü Orman" temalı fidan dikim etkinliğinde, sarıçam fidanları toprakla buluşturuldu.

Vali Cevdet Atay, fidan dikmenin geleceğe en güzel miras olduğunu söyledi

Orman İşletme Müdürü Alper Aksu ise 750 fidanı toprakla buluşturarak geleceğe miras bırakmayı hedeflediklerini ifade etti.

Kaynak: AA / Sinan Uçar
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!