Gemerek'te MHP'liler iftar programında bir araya geldi

Admin User 14 Mart 2026, 11:00 25 Okunma Gündem

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Gemerek İlçe Teşkilatı tarafından iftar programı düzenlendi.

İlçede bir lokantada düzenlenen programda, MHP Gemerek İlçe Başkanı Bülent Açar, ramazan ayının paylaşma ve dayanışma ayı olduğunu belirterek, teşkilat üyeleriyle aynı sofrada buluşmaktan memnuniyet duyduklarını söyledi.

Açar, teşkilat olarak Gemerek için çalışmaya devam edeceklerini kaydetti.

İftar programına, Sızır Belediye Başkanı Ali Tamer, parti yönetim kurulu üyeleri ile partililer katıldı.

Kaynak: AA / Erhan Aksoy
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!