Gaziantep'te hatalı şerit değiştiren sürücülere ceza yazıldı

Admin User 04 Nisan 2026, 17:00 20 Okunma Gündem

Gaziantep'te polis ekiplerince hatalı şerit değiştiren sürücülere ceza yazıldı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince kaynak yaparak hatalı şerit değiştiren sürücülere yönelik denetim yapıldı.

Ekipler, son 10 gün içerisinde 412 araç sürücüsüne 419 bin 380 lira cezai işlem uygulandı.

Denetimlerin devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA / Ömer Faruk Salman
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!