Gaziantep Basketbol'un galibiyet hasreti sona erdi

Admin User 30 Mart 2026, 11:30 19 Okunma Gündem

Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi ekiplerinden Gaziantep Basketbol'un 4 maçlık galibiyet hasreti sona erdi.

Ligin 26. haftasında Parmos Otel Bandırma Bordo Basketbol'a 86-73 yenilen Gaziantep temsilcisi, Fenerbahçe Koleji RAMS'e 86-82, OGM Ormanspor'a 86-80 ve Çayırova Belediyespor'a 96-93 mağlup oldu.

Kocaeli Kağıtspor'u dün deplasmanda 75-69 yenen kırmızı-siyahlı ekip, 4 maçlık aranın ardından maç kazandı.

Gaziantep Basketbol, lider Çayırova Belediyespor'un 1 puan gerisinde Parmos Otel Bandırma Bordo Basketbol'un ise averajla gerisinde 54 puanla 3. sırada bulunuyor.

Kaynak: AA / Ömer Faruk Salman
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!