Fenerbahçeli futbolculardan derbi galibiyeti coşkusu

Admin User 05 Nisan 2026, 23:30 26 Okunma Gündem
Fenerbahçeli futbolculardan derbi galibiyeti coşkusu

Fenerbahçe'de futbolcular ve teknik heyet, Beşiktaş derbisinin ardından galibiyeti taraftarıyla birlikte kutladı.

Trendyol Süper Lig'in 28. haftasında Fenerbahçe, sahasında karşılaştığı Beşiktaş'ı 1-0 mağlup etti. Sarı-lacivertliler, 90+11. dakikada penaltıdan bulduğu golden sonra Kadıköy'de büyük bir sevinç yaşandı.

Taraftarlar tezahüratlar söylerken, futbolcular da birbirlerine sarılarak galibiyetin keyfini çıkardı. Teknik Direktör Domenico Tedesco da tribünleri selamlayarak, yumruk şov yaptı. Daha sonra tüm futbolcular Okul Açık Tribünü önüne giderek taraftarlarla karşılıklı tezahürat yaptı ve galibiyeti birlikte kutladı. - İSTANBUL

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!