Eyüpsultan Kuzey Marmara Otoyolu'nda TIR yangını

Admin User 02 Mart 2026, 11:45 23 Okunma Gündem

Eyüpsultan Fenertepe gişeler mevkii Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeki bir TIR'da yangın çıktı. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekiplerin çalışması devam ediyor.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!