Erzincan'da inşaat alanındaki işçi konteynerleri yangında kullanılamaz hale geldi

Admin User 02 Nisan 2026, 03:30 28 Okunma Gündem
Erzincan'da inşaat alanındaki işçi konteynerleri yangında kullanılamaz hale geldi

Erzincan'da inşaat alanında işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Başbağlar Mahallesi Milli Egemenlik Bulvarı'nda işçilerin kaldığı konteynerlerde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye, ambulans ve polis ekibi sevk edildi.

Konteynerleri saran alevlere müdahale eden itfaiye ekipleri 1 saatlik çalışmanın ardından yangını söndürdü.

Yangında can kaybı ve yaralanma olmazken, işçi konteynerleri kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: AA / Kemal Özdemir
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!