Dusan Tadic, Fenerbahçe-Beşiktaş derbisini telefondan takip etti

Admin User 05 Nisan 2026, 23:45 25 Okunma Gündem

Fenerbahçe taraftarının kalbinde özel bir yer edinen Dusan Tadic, sarı-lacivertli camiadan ayrılmış olsa da bağlarını koparmadığını bir kez daha kanıtladı. Sırp yıldızın akşam yemeği masasındaki derbi mesaisi, sosyal medyada gecenin en çok konuşulan konuları arasına girdi.

Fenerbahçe’de sergilediği profesyonellik ve aidiyet duygusuyla iz bırakan Dusan Tadic, sarı-lacivertli kulübe olan bağlılığını bir kez daha gözler önüne serdi. Kariyerini Birleşik Arap Emirlikleri'nde sürdürmesine rağmen eski takımını yalnız bırakmayan Sırp yıldız, Fenerbahçe- Beşiktaş derbisini telefondan takip etti. Görüntülerde, pürdikkat maça odaklandığı görülen tecrübeli futbolcunun bu tavrı, Fenerbahçeli taraftarlar tarafından büyük beğeniyle karşılandı. 

Kısa sürede binlerce beğeni ve etkileşim alan görüntüler, sarı-lacivertli camiada büyük bir sempati topladı. Taraftarlar, Tadic'in bu vefalı tutumunu "Gitsen de gönlün burada biliyoruz Maestro!" sözleriyle taçlandırdı. 

Cemre Yıldız Haberler.com
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!