Depremde kuruyan su kaynağı 3 yıl sonra yeniden akmaya başladı

Admin User 06 Nisan 2026, 09:45 15 Okunma Gündem
Depremde kuruyan su kaynağı 3 yıl sonra yeniden akmaya başladı

Adana'da 6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından kuruyan su kaynağı, son yağışların ardından yeniden çağladı.

Adana'nın Feke ilçesine bağlı Gedikli Mahallesi'nde bulunan su kaynağı, deprem sonrası tamamen kurudu. Aradan geçen 3 yılın ardından bölgede etkili olan yağışlarla birlikte su kaynağının yeniden akmaya başlaması mahalle sakinlerini sevindirdi.

Mahalle sakinlerinden İbrahim Gün, bu yıl yağışların bereketli geçtiğini belirterek, "2023 yılında bu su gözümüz depremle birlikte yok olmuştu. 3 yıl sonra Çukurova'da alınan yağışların ardından kuruyan su gözünden yeniden su akmaya başladı. Allah'ımıza bin şükür yeniden suyumuz geldi. İnşallah bu sene afetsiz yağışlarla tüm Çukurova için bereketli bir sezon olur" dedi. - ADANA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!