Çankırı'da şehitler dualarla anıldı

Admin User 18 Mart 2026, 16:45 26 Okunma Gündem
Çankırı'da şehitler dualarla anıldı

Çankırı'da, 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla düzenlenen törenlerde şehitler dualarla anıldı.

Çankırı'da 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla çeşitli törenler düzenlendi. İlk olarak Çankırı Şehitliği'nde çelenk sunma töreni düzenlendi. Törende, Atatürk Büstüne Çankırı Valiliği, Garnizon Komutanlığı ve çeşitli derneklerin çelenkleri bırakıldı. Ardından Vali Hüseyin Çakırtaş Şehitlik Şeref Defteri'ni imzaladı. Daha sonra yapılan saygı atışları ve Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından protokol üyeleri, şehit kabirlerini dolaşarak karanfil bıraktı. Daha sonra Atatürk Kültür Merkezi'nde öğrenciler tarafından tiyatro oyunu sahnelendi. - ÇANKIRI

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!