Bursa Gönüllüleri Platformu iftar programı düzenledi

Admin User 27 Şubat 2026, 09:30 25 Okunma Gündem
Bursa Gönüllüleri Platformu iftar programı düzenledi

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından desteklenen Bursa Gönüllüleri Platformu ramazan etkinlikleri kapsamında iftar programı düzenledi.

Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Muradiye Salonu'nda gerçekleştirilen programda konuşan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, hayal ettikleri Bursa için dün olduğu gibi bugün ve yarın da kararlılıkla çalışmaya devam edeceğini kaydetti.

Bozbey, ortak akıl, şeffaf yönetim, eşit söz hakkı ve Bursa sevgisiyle üretmeye, güçlü adımlarla geleceğe yürümeye devam edeceklerini belirtti.

Bursa Gönüllüleri Platformu Batuhan Dinç de Bursa'da yapılanan platformun faaliyetlerini ve gelecekte yapılması planlanan uygulamalardan söz etti.

Kaynak: AA / Fatma Nur Söğütlü
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!