Boyabat'ta fidanlar toprakla buluştu

Admin User 26 Mart 2026, 16:30 21 Okunma Gündem
Boyabat'ta fidanlar toprakla buluştu

Sinop'un Boyabat ilçesinde Orman Haftası kapsamında fidan dikim etkinliği düzenlendi

" Türkiye'nin orman gücü" sloganıyla ilçeye bağlı Tekke köyünde gerçekleştirilen etkinlikte, fidan dikimi yapıldı."

Fıstık çamı, servi, ceviz, badem ve dut fidanlarının toprakla buluşturulduğu etkinliğe, Kaymakam Enver Yılmaz, İlçe Emniyet Müdürü Metin Keskin, İlçe Orman İşletme Müdürü Abdullah Kapucu, diğer ilgililer ve öğrenciler katıldı.

Etkinlik sonunda öğrencilere çeşitli hediyeler takdim edildi.

Kaynak: AA / Mahmut Coşkun
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!