Bingöl Valisi Çelik, muhtarlarla bir araya geldi

Admin User 31 Mart 2026, 16:45 20 Okunma Gündem
Bingöl Valisi Çelik, muhtarlarla bir araya geldi

Bingöl Valisi Cahit Çelik, merkez köy muhtarlarıyla istişare toplantısı gerçekleştirdi.

Valilik Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıda muhtarlar, mahalle ve köylerine ilişkin sorun, talep ve önerilerini Vali Çelik'e iletti.

Toplantıda, köy yollarına yönelik çalışmalar kapsamında İl Özel İdaresine ait asfalt plentinin kapasitesinin artırılarak yenilenmesine ilişkin yürütülecek çalışmalar ele alındı.

Çelik, burada yaptığı konuşmada, muhtarlarla kurulacak güçlü iletişim ve işbirliğinin sorunların daha hızlı ve kalıcı şekilde çözülmesine katkı sağlayacağını belirtti.

Vatandaşlara en iyi hizmeti sunabilmek için tüm kurumlarla koordinasyon içerisinde çalıştıklarını ifade eden Çelik, "Bu şehir ve hemşehrilerimiz için el ele vererek güzel hizmetler üretmeye devam edeceğiz." dedi.

Kaynak: AA / Emre Ağaçe
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!