Başkan Arı, Avrupa Konseyi Yerel ve Bölgesel Yönetimler Kongresi'ne katıldı

Admin User 01 Nisan 2026, 12:00 16 Okunma Gündem
Başkan Arı, Avrupa Konseyi Yerel ve Bölgesel Yönetimler Kongresi'ne katıldı

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Avrupa Konseyi Yerel ve Bölgesel Yönetimler Kongresi'ne katıldı.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Başkan Arı, Avrupa Konseyi Yerel ve Bölgesel Yönetimler Kongresi'nin genel kuruluna katılmak üzere Fransa'nın Strazburg kentine gitti.

Yerel demokrasinin güçlendirilmesi, belediyelerin mali sürdürülebilirliği, iklim değişikliğiyle mücadelede yerel yönetimlerin rolü ve dijitalleşme süreçlerinin yerel hizmetlere entegrasyonu gibi başlıkların ele alındığı kongrede, bazı üye ülkelerdeki yerel yönetim uygulamalarına ilişkin hazırlanan izleme raporları ve seçim gözlem sonuçları da delegelerin değerlendirmesine sunuldu.

Arı, temasları kapsamında farklı ülkelerden yerel yöneticilerle bir araya gelerek karşılıklı tecrübe paylaşımında bulundu.

Kaynak: AA / Behçet Alkan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!