Başka takım formaları için kavga ettiler

Admin User 28 Mart 2026, 11:45 24 Okunma Gündem

Moritanyalı futbolcuların La Bombonera Stadyumu'nun koridorlarında yaşadığı anlar gündem oldu. Oyuncuların Arjantin formaları için kendi aralarında tartıştığı görüldü.

Maç sonrası yaşanan olayda, Arjantin formalarını almak isteyen Moritanyalı oyuncular arasında kısa süreli bir gerginlik yaşandı. Koridorlarda yaşanan itişmeler kameralara yansıdı.

O anlara ait görüntüler kısa sürede sosyal medyada geniş kitlelere ulaşırken, futbolcuların forma için yaşadığı rekabet dikkat çekti. Videoyu izleyenler "Yok artık daha neler" yorumunu yaptı.

Alper Kızıltepe Haberler.com
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!