Bakan Bolat, ''Sıfır Atık Günü'' dolayısıyla mesaj yayımladı Açıklaması

Admin User 30 Mart 2026, 13:45 22 Okunma Gündem

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, daha temiz bir çevre, daha yaşanabilir bir dünya için hep birlikte sorumluluk almaya devam edeceklerini bildirdi.

Bolat, NSosyal hesabından, 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü'ne ilişkin paylaşım yaptı.

Doğal kaynakları korumak, israfı önlemek ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek adına yürütülen çalışmaları son derece kıymetli bulduklarına işaret eden Bolat, şunları kaydetti:

"Sayın Emine Erdoğan Hanımefendi'nin himayelerinde başlatılan Sıfır Atık Hareketi, ülkemizde çevre bilincinin yaygınlaşmasına ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakma hedefimize güçlü katkılar sunmaktadır. Daha temiz bir çevre, daha yaşanabilir bir dünya için hep birlikte sorumluluk almaya devam edeceğiz."

Kaynak: AA / Serhat Tutak
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!