Ayancık'ta Muhtarlar Toplantısı yapıldı

Admin User 06 Mart 2026, 16:00 23 Okunma Gündem

Sinop'un Ayancık ilçesinde Vali Mustafa Özarslan başkanlığında Muhtarlar Toplantısı düzenlendi.

Sinop Üniversitesi Ayancık Meslek Yüksekokulu Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıya Kaymakam Ahmed Çelik, Belediye Başkanı Hayrettin Kaya, İl Genel Meclis Başkanı Ersin Yaman ve muhtarlar katıldı.

İlçede devam eden ve yapılması planlanan yatırım ve projelerin değerlendirildiği toplantıda, ilgili kurum yetkililerince katılımcılara bilgi aktarıldı.

Vali Mustafa Özarslan, burada yaptığı konuşmada, hizmetlerin hayata geçirilmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek, eksikliklerin giderilmesi için yetkililere talimat verdi.

Kaynak: AA / Ahmet Can Akyol
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!