Ataşehir'de Madde Bağımlısı Kişi Evini Yaktı

Admin User 02 Mart 2026, 13:15 20 Okunma Gündem
Ataşehir'de Madde Bağımlısı Kişi Evini Yaktı

ATAŞEHİR'de madde bağımlısı olduğu iddia edilen kişi oturduğu evi yaktı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken ev kullanılamaz hale geldi.

Yangın, saat 11: 00 sıralarında Mevlana Mahallesi Manolyam Sokak'ta bulunan 4 katlı binanın birinci katında çıktı. İddiaya göre, psikolojik sorunları olan ve madde kullanan bir kişi oturduğu dairede yangın çıkardı. Kısa sürede binadan alevler yükselmeye başladı. İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri sokakta güvenlik önlemi alırken itfaiye ekipleri dairede çıkan yangını söndürdü. Polis ekipleri, şüpheliyi evden çıkarıp gözaltına aldı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!