Antalya'da ''Türkiye-Rusya Federasyonu 15. Dönem Turizm Karma Komisyonu Toplantısı'' yapıldı

Admin User 02 Nisan 2026, 21:45 18 Okunma Gündem

Türkiye- Rusya Federasyonu 15. Dönem Turizm Karma Komisyonu Toplantısı, Antalya'da gerçekleştirildi.

Kültür ve Turizm Bakanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan ile Rusya Ekonomik Kalkınma Bakan Yardımcısı Vladimir Ilichev eşbaşkanlığındaki toplantıya ilgili kurum ve sektör temsilcileri katıldı.

Toplantıda, karşılıklı turizm ilişkilerini geliştirmeye yönelik önemli ve somut kararlar alındı.

Kaynak: AA / Abdullah Sarica
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!