Antalya'da otizm farkındalık günü etkinliği gerçekleştirildi

Admin User 02 Nisan 2026, 17:00 12 Okunma Gündem

Antalya Büyükşehir Belediyesi, 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü kapsamında özel bireylere yönelik etkinlik düzenledi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Antalya Büyükşehir Belediyesi Özel Eğitim Okulu ve Rehabilitasyon Merkezinde yapılan programda, özel bireyler için çeşitli etkinlikler organize edildi.

Merkezin öğrencileri ve ailelerinin katıldığı etkinlik, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Programda özel öğrenciler dans gösterileri, şarkı ve piyano performansları sergiledi. Şiir okuyan öğrencilerin gösterileri büyük beğeni topladı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi Engelli Hizmetleri Şube Müdürü Fatin Iltar, otizm farkındalığına dikkati çekmek amacıyla etkinlik düzenlediklerini belirtti.

İl genelinde gerçekleştirilen farkındalık çalışmalarını desteklediklerini bildiren Iltar, "Otizm çok özel bir durum, bu konuda çok hassas olmamız gerekiyor. Özellikle erken teşhisler konusunda elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz." ifadesini kullandı.

Kaynak: AA / Bahriye Yıldırım
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!