Ankara'da çimento fabrikasında çıkan yangın söndürüldü

Admin User 01 Nisan 2026, 20:15 18 Okunma Gündem

Ankara'nın Elmadağ ilçesinde bir çimento fabrikasında çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürüldü.

Olay, Ankara'nın Elmadağ ilçesine bağlı Lalabel Mahallesi'nde saat 17.50 sıralarında Baştaş Çimento Fabrikasında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, fabrikadaki elektrik panosunda henüz belirlenemeyen bir nedenden ötürü yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri tarafından yangın büyümeden söndürülürken, fabrikada maddi hasar meydana geldi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı. - ANKARA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!