Adana'da polis ekipleri okulların çevresinde denetim yaptı

Admin User 31 Mart 2026, 10:15 19 Okunma Gündem

Adana'da polis ekipleri, okulların çevresinde denetim gerçekleştirdi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelindeki okul çevrelerinde denetim yaptı.

Genel Bilgi Toplama (GBT) yöntemiyle 236 kişiyi sorgulayan ekipler, çok sayıda aracı da kontrol etti.

Denetimlerin devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA / Yusuf Koyun
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!